in drie stappen naar je droommerk

Geen ‘full-service’ lijst aan wat we kunnen doen. Maar gewoonweg drie duidelijke stappen die je nodig hebt voor het maken van je creatieve droommerk. Want daar zijn we goed in. Strategie en branding voor je fundament, content met een brede blik voor het maken van wat er daarna nodig is. Toch nog extra specialisme nodig? Zoeken en fiksen wij voor je als je nieuwe generatie merkbureau.

strategie

Definiëren merk, markt en doelgroep

Samen pakken we het vergrootglas en ontdekken we het perfecte verhaal, de ideale positie en de onweerstaanbare visie. Alles om je andere kijk op papier te krijgen. We vinden de juiste plek in de markt waar je merk schittert en smeden een visie die de toekomst zal veroveren.

01. doelgroep

We definiëren samen de doelgroep. Wat zijn hun interesses, behoeften en wat vinden ze belangrijk? Zo zorgen we dat het merk perfect aansluit bij hun wensen en verwachtingen.

03. concept

Conceptueel brengen we in deze stap een merk-positionering op papier. Hoe komen doelgroep en merk samen in een uniek en aansprekend verhaal?

05. visualiseer

In deze stap visualiseren we het concept en toveren we deze om naar een merkrichting. Welke doelen kunnen we gaan stellen voor het merk? Hoe kijken we vooruit?

02.  merk

Het is tijd om samen het merk te definiëren. Waar staat het voor? Wat maakt het uniek? Waarom doen wat je doet? Wat lost het op? En hoe willen we dat mensen het ervaren?

04. valideer

We willen zeker weten dat het concept aanslaat bij de doelgroep. Daarom valideren we het door feedback te verzamelen. Zo verfijnen we het concept.

06. activeer

Met een aantal duidelijke doelen is het tijd voor actie. In deze fase bepalen we de stappen en acties om de strategie en het concept tot leven te brengen.

branding

Van heldere strategie naar visuele identiteit

Met branding geven we je merkstrategie de vleugels die het nodig heeft. Samen ontdekken we hoe we je onweerstaanbare visie omtoveren tot een krachtig merkconcept en een visuele identiteit die de concurrentie overtreft. Laat je merk opvallen en vlieg naar nieuwe hoogten.

01. scope

Samen definiëren we de opdracht kraak-helder. We bespreken doelen, verwachtingen en vereisten van het project om de opdracht goed af te bakenen.

03. concept

Tijd om onze ideeën machine te laten draaien. Met plezier en precisie brengen we brede gedachtes naar de effectieve en visueel prikkelende concept(en).

05. create

In deze fase brengen we het gekozen concept tot bloei. We ontwerpen met een groot gevoel voor esthetisch design alle brand-assets die nodig zijn.

02.  research

We duiken diep in de wereld van de doelgroep, concurrentie en trends om kostbare inzichten te verzamelen. Met deze kennis in onze rugzak komen de beste ideeën tot stand.

04. valideer

Geheel vertrouwen op onze instincten kan verkeerd uit pakken. Door feedback te verzamelen, kunnen we ons concept verfijnen en de nodige aanpassingen maken.

06. vier

Aan elk project komt een einde. Ook aan een wilde en creatieve trip, toch? Laten we het resultaat vieren met champagne en samen dagdromen over de volgende merkstap.

content

Activeren van je positie en doelgroep

Bereik je doelgroep op het juiste moment en op de juiste plek. Laat je merk vanuit een sterk fundament, sprankelen met de juiste content bij je doelgroep! Of het nu gaat om pakkende teksten, visuele meesterwerken, bewegende ervaringen of meeslepende campagnes, wij vertellen je verhaal en maken wat er nodig is.

01. vorm

We bespreken hoe we onze content  samenwerking willen vormgeven. Maandelijks? Eenmalig? Of is een strippenkaart een goede optie? We gaan voor wat het beste bij je past.

03. concept

In deze stap gaan we wild brainstormen. We laten onze fantasie de vrije loop en toveren ideeën om naar concept(en) die passen in de afgesproken scope.

05. post-ready

We maken de content post-ready voor verschillende formaten en versies. We zorgen ervoor dat alles gereed is om te publiceren. Voor de juiste plek en het juiste moment.

02.  scope

Samen definiëren we details kraak-helder. Hoeveel uur? Welke resultaten en doelen? Wat zijn de deliverables? Met een duidelijke scope voorkomen we verassingen.

04. create

De concepten brengen we nu in bloei. Vanuit ons full-service creatie team maken we zonder restricties wat nodig is om het maximale uit het concept te halen.

06. analyse

Meten is weten. We maken tenslotte content die effectief moet zijn. Zijn de doelen bereikt? Is en ruimte voor verbetering? We kijken kritisch en sturen bij waar mogelijk.